Door onze inmiddels jarenlange ervaring op het gebied van mode, interieur, media, luxe lifestyle events en reizen hebben wij een rijk netwerk opgebouwd van designers, interieurarchitecten en -bouwers, productontwikkelaars en leveranciers van bijzondere en smaakvolle (relatie)geschenken. Vanuit nieuwsgierigheid naar nieuwe trends bezoeken wij regelmatig beurzen, topsegment winkels en bijzondere tentoonstellingen in binnen- en buitenland.
Dankzij die bezoeken en onze unieke netwerkcontacten zijn wij goed op de hoogte van de allerlaatste trends op het gebied van cadeaus en relatiegeschenken. Vandaar dat wij, door bedrijven en organisaties gevraagd worden om niet alleen mee te denken over hun (relatie)geschenken, maar om deze ook voor hen te leveren, inclusief alle service die daarbij hoort.

INE

Mijn voorliefde voor mooie en stijlvolle producten ontstond vooral tijdens mijn werkzaamheden in de mediawereld. Daar liggen ook mijn roots. Ik was er jarenlang directiesecretaresse, werkte o.a. als radioregisseur en producer bij Veronica Radio en was - en ben nog steeds - PA van bekende mediaondernemers. In die wereld heb ik ontdekt hoe je impact maakt door in te spelen op trends en ontwikkelingen, wat de kracht is van smaakvol communiceren en hoe belangrijk operational excellence is. Het gevoel voor stijl, voor smaakvolle producten en voor trends en ontwikkelingen, heb ik later kunnen benutten in mijn werkzaamheden als adviseur op het gebied van interieur, kleurgebruik en styling.

Othmane

Als zelfstandig ondernemer verzorg ik namelijk al ruim 20 jaar de marketing & communicatie voor bedrijven in het luxe segment. Daarbij ben ik bladenmaker en founding editor van het glossy lifestyle magazine Tulp en organiseerde gedurende de laatste 18 jaar het luxe Lifestyle & Business event PURO. Vooral dat laatste gebeuren resulteerde weer in een aantal netwerktrips naar Marrakech, die ik voor mijn zakelijke contacten mocht opzetten en begeleiden onder de naam Mister Marrakech, “your personal guide”.

INE

Mijn voorliefde voor mooie en stijlvolle producten ontstond vooral tijdens mijn werkzaamheden in de mediawereld. Daar liggen ook mijn roots. Ik was er jarenlang directiesecretaresse, werkte o.a. als radioregisseur en producer bij Veronica Radio en was - en ben nog steeds - PA van bekende mediaondernemers. In die wereld heb ik ontdekt hoe je impact maakt door in te spelen op trends en ontwikkelingen, wat de kracht is van smaakvol communiceren en hoe belangrijk operational excellence is. Het gevoel voor stijl, voor smaakvolle producten en voor trends en ontwikkelingen, heb ik later kunnen benutten in mijn werkzaamheden als adviseur op het gebied van interieur, kleurgebruik en styling.

Othmane

Als zelfstandig ondernemer verzorg ik namelijk al ruim 20 jaar de marketing & communicatie voor bedrijven in het luxe segment. Daarbij ben ik bladenmaker en founding editor van het glossy lifestyle magazine Tulp en organiseerde gedurende de laatste 18 jaar het luxe Lifestyle & Business event PURO. Vooral dat laatste gebeuren resulteerde weer in een aantal netwerktrips naar Marrakech, die ik voor mijn zakelijke contacten mocht opzetten en begeleiden onder de naam Mister Marrakech, “your personal guide”.